Ügyfélkapu

Regisztráció

Információk

Impala Bútorbolt - A Székkirály

1135 Bp. Reitter Ferenc u. 8/b

Tel: 270-9700, 270-9770, 06/70 432-5000, 06/70 432-4000




KMOP-1.2.7-2007 Támogatott projekt


Fizetés

1. Az Ügyfél az alábbi fizetési módok közül választhat:

a. Paypal (online fizetéssel): Regisztráció szükséges, az árut csak akkor lehet elvinni, amikor beérkezik a fizetés.

b. Személyesen készpénzben (utánvétellel): az áru átvételével egyidejűleg az Impala Kft., a Székkirály bemutatótermében. (1135 Budapest, Reitter Ferenc u. 8/b)

c. Szállításkor: személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg. Ha ezt a módot választja, az ügyfélnek jeleznie kell a szállítási igényét, majd a szolgáltató visszajelzésével megállapodnak a szállítási részletekben.

d. Banki átutalással: az Impala Kft.-nek a Kereskedelmi és Hitelbank Rt.-nél vezetett 10404065-40611886 számú számlájára. Ebben az esetben az átutalásnak Szolgáltató bankszámlájára a kiszállításig meg kell jelennie.

Regisztráció

2. Regisztráció szükséges a webáruházból való rendeléshez

3. A regisztrációhoz szükséges egy Felhasználó név, valamint egy Jelszó és más lényeges adatok megadása. Ezek segítségével tud később belépni a rendszerbe, ahol követheti a megrendeléseinek állapotát.

4. Megrendeléseknél az adatokat nem kell újra megadnia.

Online megrendelés menete

5. A terméket bemutató oldal alján megismerheti a megrendeléshez szükséges adatokat (ár, méret, szövet, fa szín, szállítási határidő)

6. Amennyiben beírja a kívánt darabszámot és rákattint a KOSÁRBA TESZ gombra a program eltárolja a kiválasztott termék adatait, amit rögtön meg is tekinthet. (Ez még nem jelent megrendelést)

7. Több áru is elhelyezhető a kosárban. A program automatikusan számolja az értéküket.

8. Megrendeléshez több lépés vezet, kérjük közben ellenőrizze a kiválasztott termék adatait és darabszámát. (Kosár módosítása után mindig Frissítsen)

9. Amennyiben nem választ ki több terméket kattintson a Megrendelésre.

10. A következőkben meg kell adnia legalább a nevét és a telefonszámát.

11. Továbblépés után ellenőrizheti megrendelésének adatait.

12. Ha mindent rendben talált VÉGLEGESÍT- se megrendelését, majd FIZETÉS.

13. Ha valamivel mégsem elégedett a véglegesítés előtt visszatérhet és módosíthat.

14. A szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles a megrendelőnek e-mailben visszaigazolni.

15. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül automatikusan megszűnik.

16. Ha a megrendelés valami ok miatt nem sikerül, akkor személyesen (1135 Budapest, Reitter Ferenc u. 8.b) telefonon (36-1-270-9700, 36-1-270-9770), faxon (36-1-270-9709) vagy email -ben (impala@impala.hu) lehet érdeklődni.

17. Az ügyfél a megrendelés feladásával kijelenti, hogy jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és ismeri

Ár

18. A Székpláza Webáruház oldalain közzétett árak változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép életbe s a már megrendelt áruk vételárát nem befolyásolja.

Folytatás